Expertise

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc tristique lacus rutrum justo pretium semper. Mauris mi est, tincidunt eget vestibulum at, porttitor nec velit. Donec posuere sed nisl nec consequat. Curabitur condimentum elit quis nisl scelerisque, in rhoncus enim vulputate. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus

Op de meest onverwachte momenten kan schade aan een gebouw ontstaan. Bijvoorbeeld door brand, noodweer, een aardbeving of iets anders. Soms is de schade dusdanig, dat snel herstel – al is het eerst tijdelijk – noodzakelijk is. Met onze eigen servicedienst staat Jorritsma Bouw 24 uur per dag, 7 dagen per week tot uw dienst met zorg voor uw vastgoed!

Betrouwbare partner

U vindt in Jorritsma Bouw een betrouwbare, servicegerichte partner. Wij staan klaar als dat nodig is. Binnen 24 uur waar dat kan, binnen 2 uur waar het moet. Ons beheer- en onderhoudsteam is er volledig op gericht u te ontzorgen. We maken realistische afspraken en houden ons daaraan, ook als het gaat om calamiteiten waarbij geen tijd te verliezen is.

Sociale bouwpartners

Ons werkgebied strekt zich uit tot ver buiten de noordelijke regio. Waar nodig werken we met vaste ketenpartners, zodat we altijd en overal in Nederland snel ter plaatse kunnen zijn. Die ketenpartners moeten voldoen aan de hoge standaard die wij onszelf hebben gesteld als het aankomt op vakmanschap, kwaliteit en betrouwbaarheid. Zij conformeren zich aan de gedragsregels die ook gelden voor onze eigen medewerkers. Net als wij zijn het sociale bouwpartners, die respectvol omgaan met de mensen bij wie ze over de vloer komen. Of dat nu in een industrieel bedrijf is, of in een kamer in een zorgcomplex. Onze medewerkers en die van onze ketenpartners representeren onze organisatie. Zij zijn correct gekleed en werken met kwalitatief goede gereedschappen en materialen.

Hoe we werken

Onze vakkundige deskmedewerkers analyseren binnenkomende meldingen. Zij sturen de juiste onderhoudsmonteur naar de betreffende locatie.

Dankzij ons voertuigvolgsysteem weten we waar de dichtstbijzijnde servicebus zich bevindt, zodat de we de aanrijtijden zo kort mogelijk kunnen houden. Waar nodig schakelen we een ketenpartner in als deze sneller ter plaatse kan zijn. Bij een calamiteit gaat de monteur meteen op pad. Is de storing iets minder urgent, dan plannen we de werkzaamheden meteen in. Deze worden binnen 24 uur uitgevoerd, op een in overleg te bepalen moment.

Onze servicebussen zijn zeer compleet uitgerust, veel materiaal is bij ons op voorraad. Daarom kunnen we op elk moment van de dag vrijwel elke mogelijke storing oplossen. Bij werkzaamheden waarvoor speciaal materiaal en/of meer tijd nodig is, zorgen we eerst voor een (veilige) noodvoorziening. Zodra het materiaal geleverd is, maken we een afspraak om de werkzaamheden af te ronden.

We voeren de werkzaamheden zo mogelijk in één keer uit. Soms lukt dat niet, in dat geval maken wij meteen een vervolgafspraak. Onze monteurs geven heldere uitleg over wat zij gedaan hebben en laten (indien van toepassing) een duidelijke handleiding achter.

Administratieve afhandeling

We nemen desgewenst ook de administratieve verplichtingen over die onderhoud nu eenmaal met zich meebrengt. Bij onze onderhouds- en herstelwerkzaamheden werken we met 4PS Buitendienst. Dit is een krachtige tool waarmee onze medewerkers efficiënt de administratieve afhandeling van de werkzaamheden kunnen verwerken.

We zijn flexibel en denken voor de volle 100% mee, ook bij 24-uurs servicewerkzaamheden. Onder alle omstandigheden blijft Jorritsma Bouw ‘de bouw meester’.